اگر ساکن سمنان هستید و به دنبال یک مرکز فروش لامپ رشد گیاه در سمنان میگردید با ما همراه باشید تا مرکزی را به شما معرفی کنیم که می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و انواع لامپ رشد گیاه را از نزدیک ببینید .

مرکز فروش لامپ رشد گیاه سمنان

آیا ساکن سمنان هستید و طرفدار گل و گیاه هستید و مایلید از گل ها و گیاهان آپارتمانی بدون محدودیت استفاده کنید ؟ نورهای رشد گیاه میتواند نیاز شما را برآورده کند . گلخونه باغ سبز سمنان نمایندگی ایوان سبز نور در خدمت شماست.

گلخانه باغ سبز سمنان

علاقمندان به پرورش گل و گیاه برای تامین نور رشد گیاه خود ممکن است به چالش بر بخورند.به دلیل رواج آپارتمان نشینی ، نور برای رشد گیاهان محدودتر است و هنگام پرورش گیاهان آپارتمانی یکی از معضلات پیش رو تامین نور رشد گیاهان است. اما نگران نباشید، خوشبختانه تکنولوژی به کمک طبیعت دوستان آمده . لامپ رشد گیاه یک محصول فوق العاده است که میتواند نیاز نوری گیاهان شما را برآورده کند

آدرس نمایندگی لامپ رشد گیاه سمنان

استان سمنان _ بلوار حکیم الهی _ حکیم الهی 5 _ مجتمع گل و گیاه باغ سبز سمنان

مهندس سعید خادم عباسی

آدرس نمایندگی لامپ رشد گیاه سمنان

ساعات کاری گلخانه باغ سبز سمنان

همه روزه در 2 شیفت

از ساعت     8:00 تا 13:00     و      از ساعت 16:00 تا 20:30

ویژگی نمایندگان ما در بازار گل ها

یکی از مزایای خرید همزمان گل و گیاه و لامپ رشد گیاه از نمایندگی های ما اینست که شما میتوانید از مشاوره تخصصی همکاران ما جهت انتخاب لامپ مناسب برای گیاهان خود بهره مند شوید.همان طور که مطلع هستید نیاز های نوری گیاهان مختلف با هم متفاوت است ، و برای انتخاب بهترین لامپ ، پیشنهاد ما به شما اخذ مشاوره تخصصی از مشاوران ما در نمایندگی ها و یا تماس با ما از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت است |مرکز فروش لامپ رشد گیاه سمنان

نور مصنوعی گیاه

با در اختیار داشتن یک چراغ رشد گیاه دیگر مهم نیست که خانه شما نور گیر هست یا نه ؟ پنجره دارد یا نه ؟
حالا شما یک خورشید مصنوعی درخانه خود دارید که میتواند نیاز نوری گیاه شما را برآورده کند. گیاهان برای رشد نیاز به فوتون فعال دارند و این چیزی نیست که لامپ های مخصوص روشنایی ساختمان بتواند آن را برآورده کند، لذا برای رشد گیاهان نیاز به لامپی هست که بتواند فوتون فعال تولید کند و در اختیار گیاه قرار بدهد.

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

بازار لامپ رشد گیاه

از آنجا که در این بازار تنوع کالا بسیار بالاست و انتخاب لامپ مناسب یک کار کاملا تخصصی است پیشنهاد ما به شما این است که از مشاوران زبده این حوزه کمک بگیرید.
لامپ های رشد گیاه طیف مخصوصی را از خود ساطع میکنند که مورد نیاز گیاهان است.

چطور میتوانیم تشخیص دهیم که آیا لامپ مد نظر ما طول موج مورد نیاز گیاه را ساطع میکند یا نه ؟

برای این کار نیاز است که با استفاده از سنسور پارمتر و سنسور اسپکترومتر نور ساطع شده از لامپ را تحت آزمایش قرار دهید تا بررسی کنید که آیا طول موج ساطع شده از لامپ رشد گیاه شما با استاندارد مورد نیاز گیاه یکی است یا نه؟
در ادامه همراه باشید تا به شما بگوییم چطور یک لامپ رشد گیاه با کیفیت خرید کنید

لامپ رشد گیاه تخصصی

کار ما یک کار کاملا علمی و تحقیقاتی است. از آنجا که تنها راه تست کیفیت نور رشد استفاده از سنسورهای تخصصی جهت اندازه گیری فوتون فعال و طیف نوری است بهتر است لامپ خود را از مراکزی تهیه کنید که معتبر و دارای آزمایشگاه های تخصصی هستند تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که نورانتخابی  شما واقعا نور مناسب و مورد نیاز گیاهان تان است.|مرکز فروش لامپ رشد گیاه سمنان

لامپ رشد گیاه در فضای ساختمان

اگر میخواهید گیاه خاصی را در بخشی از ساختمان مستقر کنید که پنجره و نور مناسب ندارد ، میتوانید با شناسایی نیاز نوری آن گیاه، نور مصنوعی مناسب رشدش را تهیه نمایید.خوشبختانه گیاهان حساسیتی نسبت به طبیعی یا مصنوعی بودن منبع نور ندارد و برایشان فرقی نمیکند که نور دریافتی آنها از منبع خورشید است یا  یک منبع مصنوعی ، این شانس بزرگی برای طبیعت دوستان است تا بتوانند با استفاده ازمنابع مصنوعی نور رشد گیاه ، طبیعت را به همه جای زندگی خود دعوت کنند.

افزایش سرعت رشد گیاه

برای افزایش سرعت تکثیر گیاهان و پرورش انها در محیط های سرپوشیده میتوان از نور رشد گیاهان استفاده کرد.حتی در مناطقی که به علت کمبود زمین قادر به تولید انبوه گیاه نیستند میتوان با طبقاتی کردن گلخانه ها و نصب لامپهای رشد گیاه برای هر طبقه این معضل را حل کرد. وقتی هر طبقه دارای نور رشد مجزا باشد نور برای همه گیاهان تامین میشود .اختراع نور رشد گیاه مشکلات بسیاری را حل کرده که از ان جمله میتوان به بالابردن سرعت تکثیر گل وگیاهان غذایی و دارویی و زینتی اشاره کرد.|مرکز فروش لامپ رشد گیاه سمنان

بهترین نور رشد گیاه

ما با آزمایش های تخصصی روی فاکتورهای دخیل در کیفیت نور، در تلاشیم بهترین خورشید مصنوعی را برای گیاهان شما بسازیم.
خوشبختانه چراغ هایی که تا بحال تولید و روانه بازار شده اند، در عمل کارایی و بهره وری خود را ثابت کرده و از استقبال خوبی توسط طبیعت دوستان عزیز برخوردار شده اند.
با ما باشید تا شما را از محصولات جدید خود با خبر کنیم.مرکز فروش لامپ رشد گیاه سمنان

ایوان سبز نور با به روز ترین سنسور های استاندارد

متخصصان ما نور رشد گیاه را مورد ازمایش قرار داده و پس از اطمینان از استاندارد بودن پارامترهای اساسی نور تولید شده، لامپ رشد گیاه مذکور را جهت آزمایش روی محیط واقعی، در گلخانه های تخصصی خود مورد بهره برداری قرار میدهد.|مرکز فروش لامپ رشد گیاه سمنان

لینک های مفید

مدت زمان استفاده از لامپ رشد گیاه

بهترین مارک لامپ رشد گیاه

10 نکته و سوال درباره نور رشد گیاه – نور رشد گیاه چیست؟

لامپ رشد گیاه خود را از مراکز معتبر خریداری کنید

ما در شرکت ایوان سبز نور واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ، به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکنیم. آیا میدانید ما کجا هستیم ؟
شرکت ما مستقر در دانشگاه تهران پردیس ابوریحان پاکدشت است. ما در این دانشگاه به کمک اساتید زبده صنعت کشاورزی روی گیاهان مختلف کار میکنیم.

لامپ رشد گیاه دانشگاه پردیس ابوریحان پاکدشت