لامپ بخار سدیم گیاه

همان طور که می دانید نور مخصوص رشد گیاه یک منبع نور مصنوعی است، که برای تحریک رشد گیاه با تابش طیف الکترومغناطیسی مناسب برای فتوسنتز ساخته و به بازار عرضه می شود. این نوع LED را در برنامه هایی استفاده می کنند که در آنجا نور به صورت طبیعی به اندازه کافی نباشد، و یا نیاز به نور مکمل باشد . برای مثال، در ماه های زمستان که ساعت تابش نور خورشید کوتاه است نور کافی برای رشد گیاهان وجود ندارد این لامپ ها در تمدید زمان دریافت نور به گیاهان تاثیر بسزایی دارند. اگر نور کافی به گیاهان نرسد، ضعیف و باریک رشد می شوند.

شرکت ایوان سبز نور با فروش لامپ بخار سدیم گیاه نیاز علاقمندان به پرورش گل و گیاه را برطرف می کند .

لامپ بخار سدیم گیاه برای بهبود و افزایش سرعت رشد گیاهان و گل دهی آن ها بسیار کاربرد دارد. این لامپ رشد گیاه توسط کشور آلمان با بهترین بازده و کیفیت نور تولید و به بازار عرضه شده است. لامپ بخار سدیم گیاه یکی از انواع لامپ های تخلیه گاز هستند که ساختمان آن ها شبیه به لامپ بخار جیوه می باشد با این تفاوت که به جای جیوه از سدیم و به جای گاز آرگون از نئون تشکیل شده است. فشار گاز داخل این لامپ 0.5 اتمسفر بوده و حرارت آن ها نیز حدود 1600 درجه سانتی گراد می باشد.

نور این لامپ مخصوص رشد گیاه به علت استفاده از سدیم برای تخلیه گاز، زرد می باشد. ساختمان حباب این لامپ استوانه ای و یا به اصطلاح خیاری T46 بوده که توسط سرپیچ های E40 به برق متصل خواهند شد. برای راه اندازی این محصول ترانس روشنایی و استارتر نیاز است.

قیمت لامپ بخار سدیم گلخانه

جهت اطلاع از قیمت و جهت خرید لامپ بخار سدیم به بخش دسته بندی محصولات سایت مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس درج شده در سایت با مشاوران ما تماس حاصل کنید. با توجه به اینکه شرکت ایوان سبز نور، فروش لامپ بخار سدیم با کیفیتی بالا و قیمت بسیار مناسب را تولید و عرضه می کند، و این محصول را ارائه می کند پیشنهاد می کند لامپ های led مخصوص رشد گیاه را خریداری فرمایید، چراکه لامپ های بخار سدیم و لامپ های متال هالید حتی با برترین برند روز دنیا نیز از لحاظ مصرف انرژی و تولید گرما و پار نوری و یا راندمان تاثیر به روی گیاه به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

لامپ یو وی و رشد گیاهان

لامپ یو وی، اثرات اشعه فرابنفش بر گياهان که به نور خورشيد نياز دايمي دارند، غير قابل اجتناب است.تاثير مستقيم نور فرابنفش بر رشد و نمو در گياهان، معمولا منفي است و گياهان ساز و کارهاي دفاعي مختلفي براي محافظت و سازگاري خود به كار مي گيرند.

لامپ یو وی ،اين تحقيق با هدف بررسي اثرات مخرب، محرک يا سازنده احتمالي اشعه (۱۰۰-۲۸۰ nm UV-C) بر گياهچه هاي درون شيشه اي آلوئه ورا و تغييرات احتمالي اين اثرات در حضور غلظت هاي مختلف تنظيم کننده هاي رشد موجود در محيط کشت، انجام گرفته است.نور برای رشد گیاهان و عمل فوتوسنتز ضروری است.نور طبیعی خورشید ارزان ترین منبع در دسترس است اما این منبع برای باغبانی علمی همیشه و به مقدار کافی در
دسترس نیست. بنابر این استفاده از نور مصنوعی به منظور افزایش محصول و ارتقای کیفیت آن بسیار رایج شده است

طیف نوری لامپ رشد گیاه بخار سدیم

لامپ های پرفشار بخار سدیم( hps) دارای نور گرم و زرد متمایل به نارنجی و با دمای 2200-3000 k کلوین هستند، این نور شبیه ساز نور عصر نزدیک به غروب خورشید بوده و مناسب برای رشد و گل دهی گیاهان خواهد بود .