تخصصی ترین نور دیوار سبز و لامپ رشد گیاه گرین وال

شرکت ایوان سبز نور با افتخار اعلام میکند ک یکی از تخصصی ترین و تاثیرگذار ترین لامپ رشد گیاه گرین وال را برای تامین نور دیوار سبز شما فراهم کرده است . ما با آزمایشات و تجربیات فراوان در اجرای نور دیوار سبز توانسته ایم  به ترکیب طیفی و متریال مناسبی دست یابیم تا مناسب ترین نور دیوار سبز را تولید کنیم .

طراحی و شبیه سازی 3 بعدی نور دیوار سبز

شبیه سازی، یک مدل با عملکرد صحیح بخشی از یک سیستم یا به عبارت دیگر به معنای اقدام یا تقلید از یک وضعیت واقعی یا احتمالی زندگی یا واقعه ای برای یافتن دلیل وقایع گذشته (مانند تصادف) یا پیش بینی اثرات بعدی (پیامدها) شرایط یا عوامل فرضی است. ما با شبیه سازی نوری گرین وال شما ، ب شما اطمینان خاطر میدهیم که چه بازدهی و تثیری روی گیاهان شما خواهد داشت تا با خیالی آسوده نور دیوار سبز خود را تامین کنید .

اندازه گیری نوری قبل و بعد از اجرای لامپ رشد گیاه گرین وال

ما با اندازه گیری های تخصصی نوری قبل و بعد از انجام پروژه نور دیوار سبز شما ، اطلاعات ارتقا یافتن نور دیوار سبز و تاثیرات آن را برای بهتر کردن محصول خود ثبت میکنیم و  نتیجه مفید آنرا روی گرین وال تان را نشان میدهیم.

4 مدل از بهترین لامپ رشد گیاه گرین وال برای تامین نور دیوار سبز

1- والواشر رشد گیاه 1 لاین و 3 لاین

2- چراغ های ریلی رشد گیاه

3- چراغ های سقفی رشد گیاه

4- چراغ های پروژکتوری رشد گیاه

نمونه نصب شده والواشر رشد گیاه

نمونه نصب شده چراغ های ریلی رشد گیاه

نمونه نصب شده چراغ های سقفی رشد گیاه

نمونه نصب شده چراغ های پروژکتوری رشد گیاه

بازدید حضوری و مشاوره خرید نور دیوار سبز

برای تهیه و تامین بهینه و اقتصادی نور دیوار سبز باید بسیار دقیق شرایط نوری موجود و نیاز نوری گیاهان رو بررسی کرد تا بهترین و مقرون بصرفه ترین نور گرین وال رو تهیه کنید .

حتی چیدمان گیاهان هم میتواند بسیار تاثیرگذار و مهم باشد به اینخاطر شرکت ایوان سبز نور ، این خدمات رو برای مشتریان خود ارایه میدهد تا بهترین نور دیوار سبز رو انتخاب کنند .

گالری نمونه های اجرا شده نور دیوار سبز

طیف رنگی لامپ رشد گیاه گرین وال

طیف های رنگی لامپهای رشد شرکت ایوان سبز نور به 3 گروه اصلی تقسیم میشوند :

1- طیف فول اسپکتروم صورتی ک در بازار معروف است

2- طیف فول اسپکتروم سفید که بصورت ترکیبی و طراحی تخصصی میباشد و گیاه زیر این نور بصورت طبیعی دیده میشود .

3- طیف ترکیبی تخصصی که متناسب با  فیزیولوژی گیاهان شما طراحی میشود و برآیند رنگی آن متفاوت است .(در اکثر مواقع آبی و بنفش)

طیف رنگی لامپهای رشد گیاه به انتخاب مشتریان است . زیرا در بسیاری از مواقع دیزاین و سلیقه طراح محیط قابل احترام است و تا جایی ک بشود به آن احترام میگذاریم .

انواع دیوار سبز

سیستمهای دیوار سبز بر اساس کاربری مورد نظر به دودسته نماهای سبز و دیوارهای نشیمن تقسیم می شوند.گیاهان بالارونده ای که مستقیما ًدر مقابل دیوار رشد می کنند (با استفاده از ریشه های هوایی، پیچک های برگ و پدهای چسبنده) یا دارای سیستم پشتیبانی غیرمستقیم (مثلا ًسیم،، داربست) معمولا ًدر نمای سبز استفاده می شوند (2018 ,Schettini & ,Blanco ,Vox(.( . نماهای سبز اغلب زمان زیادی برای پوشاندن نیاز دارند و انتخاب گیاهان محدودی دارند.از سوی دیگر، دیوارهای زنده امکان رشد مداوم پوشش گیاهی را در سطح و استفاده از گونه های مختلف گیاهی فراهم می کنند (2013 ,Raiteri & ,Haas ,Ottelé ,Perini(. از سوی دیگر، سیستم های دیوار زنده ممکن است به تغذیه و آبیاری مداوم نیاز داشته باشند .