بهترین مارک لامپ رشد گیاه و چراغ رشد گیاه تهران
بهترین مارک لامپ رشد گیاه و چراغ رشد گیاه تهران

بهترین مارک  لامپ رشد گیاه و نور رشد گیاه

آیا به پرورش گل و گیاه علاقه دارید و برای رشد بهتر گل آپارتمانی خود به دنبال یافتن بهترین مارک لامپ رشد گیاه هستید؟ برای خرید لامپ رشد گیاه در بازار ایران گزینه های متعددی در پیش روی شما قرار دارد. بهترین مارک لامپ رشد گیاه خارجی و بهترین مارک لامپ رشد گیاه ایرانی از لحاظ کیفیت قطعات تفاوت چندانی با هم ندارند چرا که قطعات الکترونیک در کل دنیا در چند کشور محدود تولید و توزیع می شوند . بهترین مارک لامپ رشد گیاه خارجی در بازار ایران مارک اسرام ، سامسونگ می باشد.

شرایط دریافت تخفیف و هدیه

تخفیف اختصاص داده شده بعد از انجام مراحل زیر بصورت نقدی واریز میشود و یا می توانید به اندازه ی تخفیف ، لامپ رشد هدیه بگیرید .

  1. بعد از خرید لامپ رشد گیاه مورد نظر و نصب چراغ (چه از نمایندگی چه از سایت) ، حداقل 2 عکس از چراغ نصب شده و گیاه تون بگیرید و داخل صفحه ی محصول ( در وبسایت ) آپلود کنید و نظرتون رو در مورد چراغ کامنت کنید
  2. یک ویدیو کوتاه از چراغ نصب شده به همراه گیاه تون بگیرید و در صفحه اینستاگرام تون استوری کنید و پیج مارو (asn_co@) منشن کنید
  3. از مراحل انجام شده ی بالا اسکرین بگیرید و به همراه شماره سفارش (اگر از وبسایت خریدازی کردید) برامون بفرستید

راهنمای گرفتن هدیه و یا مبلغ تخفیف

بعد از انجام مراحل بالا برای ارسال اسکرین شات می تونید وارد پشتیبان آنلاین وبسایت مون و یا پیج اینستاگرام مون بشید و موارد خواسته شده رو بفرستید تا در کوتاه ترین زمان دوستان ما موارد رو بررسی کنند و هدیه ی شما رو تحویل بدن

در این مقاله از سایت ایوان سبز نور قصد داریم جهت معرفی بهترین لامپ گیاه به چند نمونه از آن ها و خصوصیاتشان بپردازیم . بهترین لامپ رشد گیاه علاوه بر نور با کیفیت و ظاهر خوب و زیبا باید طول عمرقابل قبولی داشته باشد و همینطور خدمات پس از فروش آن سهل الوصول باشد.بهنرین مارک لامپ رشد گیاه مارکی است که سازندگان آن از مشاوره پیش از فروش  [ راهنمای خرید لامپ رشد گیاه ]  چه به صورت تلفنی و مجازی  ، تعمیر لامپ های خراب و جهت گسترده تر کردن منابع نور رشد گیاه در زمان گسترس گلخانه ، از ابتدا تا انتهای کار مصرف کننده را همراهی کنند.

10 تا از بهترین لامپ رشد گیاه ASN

[ لامپ رشد گیاه چیست؟ ] همانطور که در مقالات پیشین سایت توضیح دادیم ، لامپ رشد گیاه طیف های مفیدی از نور خورشید را برای گیاه تولید می کند. از این جهت برای رشد گیاه در آپارتمان های کم نور ، تامین نور دیوار سبز یا گرین وال ،پرورش میوه در گلخانه و نگه داشتن گیاهان در فصول سرد و کم نور سال زمستان و پاییز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . در ادامه قصد داریم برای آشنایی شما با بهترین لامپ رشد گیاه  ، 7 نمونه از آن ها را به شما معرفی کنیم .

1-پروژکتور هوشمند 300 وات

71.115.330 ریال 💰

2- پروژکتور ال ای دی  50 وات

33.980.430 ریال 💰

3- پنل توکار 30 وات

17.356.240 ریال 💰

 

4- پروژکتور خورشید 54 وات

17.675.680 ریال 💰

5- سرپیچی رشد گیاه 18 وات

11.047.300 ریال 💰

6- پروژکتور ریلی 12 وات

9.623.130 ریال 💰

7- پروژکتور ریلی COB 30 وات

12.617.880 ریال 💰

8- پنل توکار 12 وات

9.623.130 ریال 💰

9- سرپیچی 12 وات

7.040.990 ریال 💰

10- هالوژنی 3 وات

2.142.910 ریال 💰

خرید بهترین لامپ رشد گیاه بصورت حضوری

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال یک مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران میگردید روی لینک کلیک کنید تا مراکزی را به شما معرفی کنیم که میتوانید به صورت حضوری مراجعه کرده و محصولات رشد گیاه را از نزدیک ببینید . بهترین مارک لامپ رشد گیاه را میتوانید با کمی تحقیق پیدا کنید. آیا میدانید برای یافتن بهترین مارک لامپ رشد گیاه باید چه معیارهایی را مد نظر داشته باشید و لامپ مورد نظر خود را از چه فیلتر هایی رد کنید تا بتوانید تشخیص دهید که لامپ رشد گیاه مد نظر شما بهترین لامپ رشد گیاه موجود در بازار است یا نه ؟

کیفیت نوری

یک لامپ رشد گیاه مناسب ویژگی های متعددی دارد که از مهمترین آن، کیفیت نور است.چگونه میتوان تشخیص داد که نوری که از لامپ رشد گیاه ساطع می شود نور با کیفیتی است و برای رشد گیاهان مناسب است؟  برای تشخیص کیفیت نور رشد گیاه دو راه داریم:

راه اول بررسی تخصصی لامپ مورد نظر با سنسورهای تخصصی این حوزه است.

راه دوم بررسی تجربی لامپ رشد گیاه ، استفاده از تجربیات دیگران و استناد به نظر سایر کاربران است که میتوان از طریق پرسش از کسانی که قبلا از لامپ مد نظر ما استفاده کرده اند و یا نظرات کابران فضای مجازی،  به جواب سوال خود رسید.

بهترین نور رشد گیاه

همانطور که قبلا گفتیم برای انتخاب بهترین نور رشد گیاه نیاز به بررسی آیتم های مختلفی داریم که یکی از آنها بررسی کیفیت نور است و بررسی کیفیت نور لامپ هم راههای مختلفی دارد که یکی از آنها بررسی تخصصی کیفیت نور است. ** آن چه گیاه به آن احتیاج دارد فوتون فعال در ناحیه فتوسنتز است. نور لامپ رشد گیاه باید دارای تعداد فوتون های مناسب و مورد نیاز گیاه باشد.

فاصله لامپ رشد تا گیاه چقدر باشد ؟

لامپهای رشد گیاه تامین کننده نور مصنوعی گیاهان هستند و خیلی از دردسرهای نگهداری گیاهان را برای ما کم میکنند و می توانیم هر کجای منزل یا محل کار از زیبایی های گیاهان لذت ببریم. اما استفاده از لامپهای رشد نکاتی دارد که با انجام ندادن آنها لامپهای رشد برای گیاهان تاثیری نخواهد داشت و ممکن است دچار شک بشوید که آیا لامپ رشدی که تهیه کردید تقلبی است؟!

  • یکی از نکات مهم استفاده از لامپ رشد گیاه فاصله لامپ رشد تا گیاه میباشد که در مقاله منحصر به این موضوع  فاصله نصب تمام محصولات را قرار دادیم و از این جدول ها برای نصب لامپ رشد خود استفاده کنید .

تفاوت لامپ رشد گیاه با لامپ معمولی

لامپهای معمولی

لامپ های معمولی که از زمان گذشته جهت روشنایی محیط زندگی انسان مورد استفاده قرار می گرفته اند شامل لامپ‌های ال ای دی و رشته‌ای می شوند.طول موج لامپ های معمولی، شرایط مطلوبی را جهت فتوسنتز گیاه فراهم نمی کند و بطور تخصصی فوتون فعال برای فتوسنتز (PAR) گیاه تولید نمیکنند.

لامپهای رشد گیاه

چراغ های رشد گیاه از طیف ها و نانومترهایی در ناحیه فعال فتوسنتز بکار رفته اند و چیپ های این لامپها با دقت بسیار بالایی ، دقیقا همان طول موجی که گیاهان فتوسنتر میکنند را تولید میکند . و به گیاه فوتون فعال برای فتوسنتز(PAR) ارائه میدهند .

خیلی از فروشندگان و همکاران ما در حوزه لامپهای رشد گیاه ، اطلاعات غیر علمی و اشتباه به مشتریان خود میدهند که باعث شده ذهن مردم و مصرف کنندگان باعث نگرانی و تردید از تاثیر و عملکرد این چراغ ها داشته باشند.یکی از اطلاعات غلطی که بین مردم رایج شده ، اینست که معیار نور لامپهای رشد گیاه را با لوکس متر اندازه گیری میکنند . در حالیکه لوکس متر (شدت روشنایی) را محاسبه میکند و مقدار زیاد و کم آن برای گیاهان تاثیری ندارد .

برای مطالعه بیشتر در مورد تفاوت لامپ رشد گیاه با لامپ معمولی روی لینک کیک کنید .

از کجا بفهمیم تعداد فوتون های فعال لامپ مد نظر ما استاندارد است؟بهترین مارک لامپ رشد گیاه

ازآنجا که دستگاه پارمتر برای سنجش نور رشد گیاه در دسترس همگان نیست و تهیه آن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمیباشد بهتر است لامپ رشد گیاه خود را از تولید کنندگانی تهیه کنید که نتایج آزمون تحقیقاتی خود را در اختیار عموم قرار می دهند.برخی از تولید کنندگان لامپ رشد گیاه در مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در حال فعالیت هستند که شرکت ایوان سبز نور هم از همین دسته است و در حال فعالیت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران واقع در دانشگاه کشاورزیپردیس ابوریحان پاکدشت می باشد.

انتخاب بهترین مارک لامپ رشد گیاه

لامپ رشد گیاه در مدلهای مختلفی تولید و روانه بازار شده است تا انواع نیاز ها و سلیقه های مختلف را پوشش دهد. برای تشخیص بهترین لامپ رشد گیاه برای گل و گیاهان آپارتمانی خود باید به دو موضوع توجه کنید، موضوع اول نیاز نوری گیاهان شما و موضوع دوم سبک دکوراسیون فضای شما و سلیقه شخصی خودتان.بطور مثال برای نگهداری کاکتوس نیاز به لامپی با فوتون فعال بالاتری دارید ولی لامپ رشد گیاه پتوس میتواند کوچکتر و کم نورتر هم باشد .

سلیقه در انتخاب چراغ رشد گیاه

سلیقه شما شرط مهمی برای انتخاب بهترین مدل چراغ رشد گیاه است . پس ازآن که تحقیقات شما در مورد بهترین مارک لامپ رشد گیاه به پایان رسید حالا وقت آن است که از بین محصولات تولید کننده لامپ رشد گیاه مدلی را که مورد پسند شماست و نیازهای نوری گیاهان شما را برآورده میکند انتخاب کنید.چراغ رشد گیاه شرکت های مختلف مدلهای متنوع و متفاوتی دارند بطور مثال اگر برای انتخاب بهترین مدل لامپ رشد گیاه در بین محصولات ایوان سبز نور هستید دست شما باز است که هر یک از مدل های لامپ رشد گیاه پروژکتوری، توکار،خطی، ریلی،سرپیچی و هالوژنی و محصولات انحصاری را انتخاب نمایید.

آیا لامپ رشد گیاه برای انسان ضرر دارد؟

آنچه از خورشید ساطع می شود را طیف الکترو مغناطیسی می نامیم. یک طیف الکترومغناطیسی، گستره ی بسیار وسیعی از انواع طول موج است که با نام های گاما، ایکس،فرابنفش، نور مرئی، فروسرخ، ریزموج و امواج رادیویی شناخته می شوند.که به جز پرتو یا نور مرئی همه آنها نامرئی هستند. طیف های مرئی خطرناک و مضر نیستند

و طیفی که لامپ رشد گیاه از خود ساطع میکند طیف نور مرئی خورشید است . در نتیجه جواب این سوال ( آیا لامپ رشد گیاه مضر است؟ ) خیر است

اضافه کردن لامپ رشد با اضافه شدن گیاه

اگر چند گلدان گل آپارتمانی دارید که کنار هم هستند و در آینده احتمال دارد به تعداد آنها اضافه کنید میتوانید چراغ رشد گیاه ریلی را انتخاب کنید و یک ریل بلند نصب کنید ، در این صورت هر گاه به تعداد گلدان ها اضافه کنید یه لامپ ریلی رشد گیاه دیگر هم به ریل اضافه می کنید. البته لامپ های ریلی به دلیل ظاهر شیک خود، جزو پر فروش ترین لامپ های رشد گیاه هستند.

قیمت لامپ رشد گیاه

با پیشرفت تکنولوژی و تلفیق مهندسی برق و کشاورزی محصول جدیدی پا به عرصه ظهور گذاشته است به نام لامپ رشد گیاه که کابرد آن کمک به گیاهان برای رفع نیازهای نوری آنهاست. اگر شما هم عاشق پرورش گل و گیاه هستید و قصد دارید برای گل های آپارتمانی خود لامپ رشد گیاه تهیه کنید احتمالا به قیمت لامپ رشد گیاه اندیشیده اید. در قسمت محصولات رشد گیاه سایت ما میتوانید کلیه قیمت ها را مشاهده فرمایید. برای انتخاب نوع لامپ و توان لامپ مناسب  با نوع گیاه خود با مشاوران ایوان سبز نور در تماس باشید.

روشنایی برای گیاهان

هر ساختمان با نور روز تحت تأثیر آب و هوای محلی است. با توجه به نور روز به عنوان منبع نور برای گیاهان داخلی در ساختمانها، طراح نور باید موقعیت منبع (اندازه دیافراگم و محل) پنجره ها، نورگیرها و ادغام آنها با سیستم روشنایی الکتریکی رافراهم کند. این عوامل شرایط نوری مختلفی را ایجاد می کنند که بسته به اهداف طراحان نور، مطلوب یا نامطلوب هستند. عواملی که در نورپردازی برای محوطه سازی داخلی باید در نظر گرفته شود به شرح زیر است:

اگر ساکن تهران هستید و به دنبال یک مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران میگردید با ما همراه باشید تا مراکزی را به شما معرفی کنیم که میتوانید به صورت حضوری مراجعه کرده و محصولات رشد گیاه را از نزدیک ببینید . |مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

علاقمندان به پرورش گل و گیاه برای تامین نور رشد گیاه خود ممکن است به چالش بر بخورند.به دلیل رواج آپارتمان نشینی در تهران نور برای رشد گیاهان محدودتر است و هنگام پرورش گیاهان آپارتمانی یکی از معضلات پیش رو تامین نور رشد گیاهان است. اما نگران نباشید، خوشبختانه تکنولوژی به کمک طبیعت دوستان آمده . لامپ رشد گیاه یک محصول فوق العاده است که میتواند نیاز نوری گیاهان شما را برآورده کند

 آدرس نمایندگی ها و مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران و شهرستان ها [حضوری]

شرکت ایوان سبز نور در حال حاضر 4 نمایندگی فروش لامپ رشد گیاه در تهران – مشهد – اصفهان  – سمنان  دارد + دفتر فنی در دانشگاه کشاورزی ابوریحان پاکدشت که می توانید با هماهنگی قبلی به دانشگاه مراجعه کنید و محصول خود را تحویل بگیرید

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

در حال حاضر فروشگاه رسمی شرکت ایوان سبز نور در  مجموعه ایرانمال قرار دارد و در این مجموعه بزرگ فعالیت میکنیم .

منطقه 22 تهران.جنب بزرگراه خرازی – طبقه G0 هایپر کالای ساختمانی اشتاد

تلفن :2929

لامپ رشد گیاه ایرانمال

لامپ رشد گیاه ایرانمال تهران

– نمایندگی بازار گل رضوان

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

تهران | خیابان بهشتی | خیابان مفتح شمالی | روبروی شرکت پست

شماره تماس : 09911002025

وبسایت : www.rezvangol.ir

– نمایندگی بازار گل بابایی

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

تهران | اتوبان شهید بابایی | شرق به غرب | بعد از بوستان یاس | لاین کندرو | بعد از پمپ گاز | بازار گل بابایی | لاین 2 | غرفه 2

داروخانه گیاهپزشکی دکتر نعمتیان

شماره تماس : 09212413755 | 88871003 | 88871004

وبسایت : www.dro2.ir

– نمایندگی خانه گل ارمیا

بزرگترین خانه گل خاورمیانه|مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

پاکدشت | روستای گلزار (مهد گل و گیاه ایران) | گلزار جنوبی | 300 متر بعد از کانال مادر

شماره تماس : 09120549285 | 09122196912

مهندس احمد کردبچه

اینستاگرام:  khanegolermia

– دفتر فنی شرکت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

تهران | پاکدشت | دانشگاه کشاورزی پردیس ابوریحان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

Mobile: 09218300248

www.avansn.com

Email: avansn.co@gmail.com

لامپ رشد گیاه دانشکده کشاورزی پردیس ابوریحان تهران