#همیشه سبز با ایوان سبز!

ایوان سبز نور
ایوان سبز نور

سود فروش

تا 25%

“فرصتی برای اخذ نمایندگی کسب و کاری استثنایی در تمام شهرهای ایران

شما هم می توانید نماینده ی ما در شهر خود باشید”

سود فروش

تا 25%

“فرصتی برای اخذ نمایندگی کسب و کاری استثنایی در تمام شهرهای ایران

شما هم می توانید نماینده ی ما در شهر خود باشید”

گلدان خاص – گلدان مانا 6 وات

گلدان خاص – گلدان مانا 6 وات

۱۰.۲۰۸.۷۷۰ ریال

موجود در انبار

گلدان مانا

در پنج رنگ

سه گل : کالانکوا – بگونیا – مرجان مینیاتوری

طیف نوری: (full spectrum)

شرکت ایوان سبز نور در زمینه ی نورهای تخصصی رشد گیاه با افتخار برای اولین بار در دنیا پکیج های هدیه ای مانا را که شامل : گلدان ، گیاه ، نور تخصصی رشد گیاه و پایه ی چراغ است را به تمامی مشتریان عزیز اراِیه میدهد .

با یک سال گارانتی ثبت شده ی چراغ رشد گیاه
تولید شرکت : ASN
تعداد نامحدود
دارای ۱ سال ضمان لامپ و ترانس

موجود در انبار

شناسه محصول: mana دسته:

توضیحات

 

گلدان گل (مانا)

گلدان گل موهبتی است که به کمک آن میتوانیم طبیعت را به خانه و محل کار خود دعوت کنیم . همه ما بنابر سلیقه خود گلدان خاص  و منحصر به فردی را می پسندیم. کاکتوس یا دیفن باخیا، پتوس یا زاموفیلیا ، مهم نیست گلدان گل ما (گلدان مانا) مهمان  چه گیاهی باشد مهم اینست که طراوت و زیبایی و شادابی محیط زیست و طبیعت را به اتاقمان هدیه دهیم.
وجود یک گلدان گل در اتاق خواب باعث تولید اکسیژن و داشتن خواب بهتر شبانه می شود.

گلدان گل - گلدان خاص مانا - گلدان با لامپ رشد گیاه
اگر می خواهید بخارات سمی چاه توالت را از بین ببرید و از نفوذ آن به فضای زندگی خود جلوگیری کنید یک گلدان گل در سرویس بهداشتی خود قرار دهید.شاید بپرسید گلدان گل در فضای تاریک برخی سرویس بهداشتی ها دوام نمی آورد کلید این مشکل لامپ رشد گیاه ایوان سبز نور است ! گلدان با لامپ رشد گیاه (گلدان مانا) تقریبا هر مکانی از خانه را می تواند بعنوان زیستگاه مناسب خودش بپذیرد.خلاصه کلام اینکه گلدان گل هر کجا که باشد زندگی آن جاست.داشتن گلدان گل در هر گوشه خانه فایده خودش را دارد که از حوصله این مقاله خارج است.

 

گلدان خاص(مانا)

همه ما دوست داریم در دکوراسیون فضای منزل و کار خود از گیاهان استفاده کنیم.برای داشتن یک گیاه زیبا، زیبایی گلدان هم به اندازه شادابی گیاه مهم است.یک گلدان خاص مانا میتواند زیبایی گیاه رو چند برابر کند.برای داشتن گلدان خاص مانا کافیست کمی خلاقیت به خرج دهیم و با ترکیب ایده های مختلف به یک گلدان خاص مانا برسیم.

هر گیاه به تناسب ویژگی های خود نیاز به یک گلدان خاص مانا دارد. بطور مثال گیاههایی که خاک آنها باید دارای زهکشی بالایی باشد بهتر است در گلدانهای سفالی کاشته شود.سفال باعث تنفس بهتر گیاه و تبخیر شدن آب اضافی خاک از سطح گلدان میشود.

 

برای مشاهده دیگر محصولات ، می توانید وارد برگه محصولات رشد گیاه شوید.

 

گلدان خاص مانا - گلدان با لامپ رشد گیاه-پایه

 

پس همانطور که برای داشتن یک گلدان خاص مانا ،طراحی گلدان مهم است به همان میزان جنس گلدان هم مهم است.
برای داشتن یک گلدان خاص مانا می توانید بنابر دیزاین محیطی که قرار است گلدان را درآنجا مستقر کنید، دست به طراحی خلاقانه بزنید. بطور مثال اگر دکور پرده شما زرد رنگ است و کوسن مبل های شما طوسی است میتوانید کمک شابلون و  رنگ های اکریلیک که در ابزار فروشی ها قابل دسترسی است روی گلدان سفید خود طرح، اشعار و حتی عبارات تاکیدی زیبا نقش بزنید.

خرید گلدان خاص (مانا)

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما برای خرید یک گلدان خاص مانا حتما نیاز نیست یک گلدان خاص بخرید! از انجا که گیاهان میتوانند در متریالهای مختلفی اعم از سفال، فلز، شیشه و … به زندگی خود ادامه دهند شما میتوانید بنابر سلیقه خود برای خرید یک گلدان خاص مانا ، هر شی ء زیبایی را تهیه و با تغییر کاربری آن را به گلدان تبدیل کنید! کافیست در انتهای آن جهت زهکشی مناسب خاک چند سوراخ ایجاد کنید! و یا با پر کردن آن از آب جهت نگهداری گیاهان آبزیست از آن استفاده کنید.
بطور مثال میتوانید برای خرید گلدان خاص مانا یک گوی بلوری ساده بخرید و سپس به کمک ابزار آلات حکاکی روی شیشه، نقاشی، خط، اسم و هر طرحی که می پسندید روی آن حک کنید.بطور مثال پیام تبریک تولد یک دوست را روی گلدان بلوری حک کنید! حتی میتوانید با خرید یک موتور کوچک آبنما و نصب چند گلدان مینیاتوری در کنار گلدان خود یک آبنمای خانگی و دست ساز داشته باشید.

خرید گلدان خاص برای هدیه مانا - گلدان با لامپ رشد گیاه-با پایه

گلدان خاص برای هدیه | گلدان مانا

اگر قصد خرید گلدان خاص مانا برای هدیه را دارید لازم است به این نکته توجه کنید که گلدان مورد نظر باید با شرایط مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید همخوانی و مناسبت داشته باشد. بطور مثال جهت شرکت در مراسم نامزدی گلدان گل رز یک گلدان خاص مانا برای هدیه محسوب میشود اما همین گلدان ، برای شرکت در مراسم ختم یک گلدان خاص برای هدیه محسوب نمیشود و متناسب نیست.اگر قصد تهیه گلدان خاص برای هدیه دارید بهتر است با توجه به روحیات فرد مورد نظر، گیاهی را انتخاب کنید که تناسب بیشتری با نوع دیزاین فضای محل کار و زندگی او داشته باشد. بطور مثال برای تهیه یک گلدان خاص برای هدیه به یک محیط اداری بهتر است یک درختچه کوچک یا یک گلدان بن سای هدیه دهید تا یک گلدان پتوس.

گلدان کوچک کریستالی با حکاکی دستی سنتی با یک کادر ساده برای پیام شخصی شما یک گلدان خاص برای هدیه است..و این یک هدیه شخصی واقعاً خاص برای یک دوست، همکار یا عزیز است. گلدان های پهن و گرد مناسب برای نمایش گل های ساقه کوتاه ترهستند وگلدان های باریک و بلند برای گل های ساقه بلندتر.برای داشتن یک گلدان خاص برای هدیه به این سبک، کافیست  مهارت‌ها و تکنیک‌های ویژه مورد نیاز برای بهترین حکاکی جهت ایجاد جزئیات ظریف روی کریستال را بیاموزید.

 

تهیه این گلدان با یک طرح اختصاصی، هدیه ای عالی برای کسانی است  که عاشق دکور هستند

در ثانیه ای که هدیه شما را باز می کنند، طراحی زیبا مطمئناً چشمان آنها را جلب می کند، این یک راه مطمئن برای تحت تاثیر قرار دادن خانواده و دوستان شما است!

 

گلدان با لامپ رشد گیاه -گلدان خاص مانا - گلدان با لامپ رشد گیاه-پایه دار (گلدان مانا)

یک گلدان خاص می تواند یک گلدان گل همیشگی باشد که گیاه در آن به خوبی رشد کند و با طراوات باقی بماند. برای اینکه گلدان خاص شما در هر محیطی بتواند شاداب بتواند هیچ چیز به اندازه گلدان با لامپ رشد گیاه نمیتواند تاثیر گذار باشد.
گلدان با لامپ رشد گیاه جنگل همیشه سبز کوچک و سیاری است که میتوانید آن را به هر کجا که می روید با خود ببرید. وقتی گلدان با لامپ رشد گیاه در اختیار شماست دیگر فرقی نمیکند قرار است گلدان خاص شما در یک کافه تاریک مستقرشود یا یک سالن نورگیر، چرا که لامپ رشد گیاه به خوبی میتواند نیاز نوری گیاه شما را برآورده سازد.گلدان با لامپ رشد گیاه میتواند گلدان پیش ساخته ای باشد که شما ان را ازتولید کننده نور رشد گیاه خریداری میکنید و یا گلدانی به سلیقه ی شخصی خودتان که بوسیله اضافه کردن یک لامپ رشد گیاه به آن، نور مورد نیاز گیاه را برایش به ارمغان می آورید. نور رشد گیاه در رنگ های سفید، قرمز، آبی،صورتی و … تولید میشود که برای کسب اطلاعات بیشتر دعوت می شود به صفحه محصولات ما سر بزنید.

 

 

استند گلدان خاص

استند گلدان خاص مانا - گلدان با لامپ رشد گیاه-پایه گل

جهت نگهداری گلدانها در فضای ساختمان از سازه های مختلفی استفاده میشود. استند گلدان خاص می تواند زیبایی گیاه شما را دو چندان کند . بهتر است در انتخاب استند به جنس و رنگ آن و همخوانی ظاهر استند با گلدان و گیاه مد نظرتان توجه داشته باشید.
بطور مثال برای یک گیاه کشیده و بلند مثل سانسوریا یک پایه ی کوتاه میتواند استند گلدان خاص به شمار بیاید. در حالیکه برای گلهای رونده مثل پتوس یک پایه بلند را بعنوان استند گلدان خاص میشناسیم.
استند گلدان خاص برای فضای حیاط میتواند یه تنه درخت یا قلوه سنگ بزرگ یا حتی لاستیک های مستهلک خودرو که با سلیقه خودتان رنگ آمیزی شده اند، باشد. برای داشتن یک استند گلدان خاص میتوانید به کمک لوله و اتصالات اشکال مختلف مد نظر خود را طراحی و اجرا کنید. برای فضای کوچک بهتر است استند گلدان خاص شما به شکل پله و عمودی باشد تا فضای کمتری اشغال کند.

 

 

پایه گلدان خاص

علاوه بر پایه گلدان های موجود در بازار شما میتوانید با متریال مختلف دست به طراحی پایه گلدان خاص بزنید.
از ساخت پایه گلدان ساده  به کمک شاخه درخت و طناب گرفته تا طراحی یک طرح پیچیده به کمک نرم افزارهای طراحی سه بعدی

اگر در انتخاب پایه گلدان خاص وسواس هستید میتوانید به کمک مراکز برش سی ان سی هر طرحی که مدنظر دارید را پیاده کنید. هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.بطور مثال پایه گلدان خاص شما میتواند طرح یک دوچرخه باشد که گلدان خاص و شیک خود را در سبد دوچرخه مستقر خواهید کرد.

پایه گلدان خاص - گلدان مانا

اگر مایل به ساخت یک پایه گلدان در منزل هستید یک طرح ساده اما شیک برای پایه گلدان خاص  میتواند استفاده از برش های چوب باشد.ده برش چوب سی سانتیمتری را به فاصله یک سانت کنار هم قرار دهید سپس یک برش چوب به صورت افقی به بالا و یکی به پایین اضافه و همه ده برش عمودی را به دو برش افقی چسب بزنید و در نهایت چهار چرخ کوچک زیر آن نصب کنید. حالا شما یه پایه گلدان خاص سیار دارید که بدون زحمت میتوانید آن را به دنبال حرکت آفتاب ، جابجا کنید! سینی غلتکی گلدان گل، در جابجایی آسان برای تمیز کردن بهترین گزینه است. همینطور می تواند برای جابجایی گیاهان سنگین استفاده شود و می تواند از کف  اتاق شما در برابر فرسودگی محافظت کند. این یک روش مدرن و شیک و یک پایه گلدان خاص برای نمایش گلدان خاص و شیک شما ومحافظت از سطوح در مقابل خراش و لکه به طور همزمان است.

گلدان خاص و شیک

عصری که ما در آن زندگی میکنیم عصر توجه به همه جوانب زندگی عالی الخصوص زیبایی بصری است. امروزه زیبایی بصری آنقدر اهمیت پیدا کرده که حتی برخی افراد در انتخاب کالا ، زیبایی را بر کارایی و کیفیت مقدم میدارند. لذا بسیارمهم است که بتوانیم دیزاین مناسبی برای گیاه داشتته باشیم تا در نهایت صاحب یک گلدان خاص و شیک شویم.
برای داشتن یک گلدان خاص و شیک کافیست کمی خلاقیت به خرج دهیم.تهیه یک گوی بلورین میتواند قدم اول باشد. میتوانیم تا نیمه ی گوی را از آب پر کنیم و چند قطعه کریستال مکعبی داخل ان بیندازیم، سپس از یک لامپ کوچک ال ای دی برای روشن کردن انتهای گلدان به کمک باطی ساعتی و چسب آکواریوم ، ااستفاده کنیم و در نهایت یک شاخه گل آبزیست مورد علاقه را در گلدان بگذاریم با روشن شدن لامپ ، برخورد نور به قطعه های کریستالی ان ها رو درخشنده می کند و جلوه زیبایی به گلدان میدهد.

 

نورافکن های LED دید منحصر به فردی را به گل های زیبا می بخشد. می توانید این گلدان گل دوست داشتنی را مجهز به چراغ های LED سفید گرم کنید که با باتری هم کار می کند. حتی برای هوشمندتر کردن آن میتوانید گلدان را مجهر به عملکرد تایمر خودکار، 6 ساعت روشن، 18 ساعت خاموش، نمایید.چنین گلدانی  نیاز به مراقبت کمتر دارد و برای استفاده روزانه افراد تنبل یا پر مشغله بسیار راحت است زیرا نیازی به روشن یا خاموش کردن مکرر چراغ ها نیست. این گلدان برای نگهداری هر گونه گل یا گیاه سبز آبزیست مناسب است. گل مروارید، رز، خزنده، مینیاتور،پتوس، گندمی و سایر گل ها و گیاهان سبز. بوسیله ان گلدان میتوانید میزهای مرکزی کاملاً جذاب و زرق و برق دار برای رویدادها، مهمانی ها یا عروسی ها داشته باشید.

این گلدان خاص (گلدان مانا) و شیک برای مراسم ها یا دکوراسیون روزانه، و همچنین برای هر اتاق از هر خانه ای مناسب است.
حتی میتوانید از لامپ رشد گیاه فول اسپکتروم که رنگ صورتی دارد نیز در قسمت بالایی این گلدان برای زیبایی دو چندان ان و رشد بهتر گیاه استفاده کنید و یک گلدان خاص و شیک کاملا متفاوت داشته باشید. ما گلدان گل را هوشمندتر و کاربردی تر از یک گلدان ساده می کنیم. آیا آمادگی دارید یک گلدان گل LED متمایز و منحصر به فرد داشته باشید؟ به صفحه محصولات ما سر بزنید.

 

 

توضیحات تکمیلی

طیف

سفید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گلدان خاص – گلدان مانا 6 وات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رفتن به بالا