در مقالات پیشین سایت به لامپ رشد گیاه و انواع آن و همچنین مدت زمان استفاده از لامپ رشد گیاه پرداختیم . حال در این مقاله قصد داریم به موضوع ساخت لامپ رشد گیاه بپردازیم. موضوع مورد بحث در میان بسیاری از مصرف کنندگان این است که آیا می توانیم خودمان لامپ رشد گیاه بسازیم . در ادامه با موضوعاتی همچون خودمان لامپ رشد گیاه بسازیمساخت لامپ گیاه درخانهموارد لازم جهت ساخت لامپ گیاهساخت لامپ رشد گیاهچرا نسبت به لامپ رشد گیاه حساسیت وجود دارد آشنا خواهیم شد.

خودمان لامپ رشد گیاه بسازیم

آیا شما هم به فکر این افتاده اید که ممکن است بتوانیم به جای خرید لامپ رشد گیاه، خودمان لامپ رشد گیاه بسازیم؟ در این مقاله این موضوع را شرح خواهیم داد که چرا به جای صرف وقت و هزینه هنگفت در زمینه ساخت ال ای دی رشد گیاه و یادگیری روش ساخت لامپ رشد گیاه از یک فروشگاه معتبر نیاز خورد را برطرف کنید.

جهت اطلاع از قیمت لامپ رشد گیاه با شماره های درج شده در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید، و همچنین برای مطالعه بیشتر در زمینه نکاتی که قبل از خرید لامپ رشد گیاه باید بدانید کلیک کنید.

ساخت لامپ رشد گیاه در خانه

ساخت لامپ رشد گیاه، حرفه ای کاملا تخصصی می باشد که نیازمند آگاهی جامع در زمینه علم الکترونیک و علم گیاه شناسی می باشد. پس اگر تصمیم بر ساخت لامپ رشد گیاه در خانه را دارید باید این را نیز بدانید که برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب باید بررسی های بسیاردقیقی و منظمی صورت گیرد و همچنین به منظور این کار به انواع تجهیزات پیشرفته فراوانی نیاز پیدا خواهید کرد. پس می توان گفت ساخت لامپ رشد گیاه در خانه تقریبا امکان ناپذیر است.

موارد لازم جهت ساخت لامپ گیاه

  • آگاهی کافی در زمینه علوم الکترونیک
  • آگاهی کافی در زمینه گیاه شناسی و گیاه پزشکی و علوم باغبانی
  • داشتن تجهیزاتی همچون ال ای دی مخصوص رشد گیاه ،درایو، هیت سینگ…
  • دستگاه های سنجش طیف نور و دستگاه های مرتبط با علم نور شناسی
  • تجهیزات آزمایشگاهی جهت بررسی املاح و مواد مغذی موجود در گیاه و خاک و آب
  • تجربه ی کافی در زمینه ساخت ال ای دی رشد گیاه

ساخت لامپ رشد گیاه

ساخت لامپ رشد گیاه

برای ساخت لامپ رشد گیاه ، شرکت دانش بنیان ایوان سبز نور که متشکل از چندین کارشناس الکترونیک و گیاه شناسی می باشد با تلاش ها و تحقیاقات و آزمایش های بسیار توانسته است مصنوعی در انواع فریم ها و توان ها را به طور کاملا اصلولی و استاندارد طراحی و تولید کند.

درکل پیشنهاد ما برای ساخت لامپ رشد گیاه این است که به جای صرف هزینه های هنگفت و گذراندن دوره های طولانی آموزش ساخت لامپ رشد گیاه به یک شرکت معتبر ثبت شده که محصولات خود را با ضمانت نامه قانونی به مصرف کننده تحویل می دهد مراجعه کرده و با حداقل هزینه لامپ رشد گیاه مناسب با گیاهان خود را خریداری کنید. چراکه در این حالت از کاردکرد و کیفیت محصول خود اطمنیان بیشتری خواهید داشت.
لازم به ذکر است که شرکت دانش بنیان ایوان سبز نور با هشت سال سابقه فعالیت در زمینه معماری انرژی ساختمانطراحی نورتولید و طراحی روشنایی تخصصی رشد گیاههوشمند سازی و تاسیسات سازه های سبز و تکنولوژی ساختمان می تواند در زمینه انواع لامپ رشد گیاه به شما مشاوره های لازم را داده و در انتخاب محصول مورد نیاز شما کمک بزرگی برایتان باشد.

با مراجعه به قسمت محصولات رشد گیاه با انواع ال ای دی های رشد گیاه همچون پروژکتور رشد گیاه ونوس 5 وات-پروژکتور ال ای دی رشد گیاه خورشید کوچک 54 وات-پنل توکار 7 وات و لامپ هالوژنی 3 وات (سوکتی) مواجه می شوید که هر کدام با خصوصیات منحصر به فرد خود برای عده ای از مصرف کنندگان مناسب است. محصولات را مشاهده کرده و با توجه به ویژگی های گیاه و محیط خود لامپ رشد گیاه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

چرا نسبت به لامپ رشد گیاه حساسیت وجود دارد؟

فروش لامپ برای رشد گیاه در جهان از سال های پیش درحال انجام بوده است ولی در ایران بسیار جدید می باشد، همین مساله است که باعث می شود متقاضیان لامپ رشد گیاه در ایران حساسیت های بیشتری را از خودشان نشان دهد.
البته متاسفانه تا حدی باید به دوستان حق داد چراکه بسیاری از فروشگاه ها و مغازه هایی که در زمینه ی فروش لوستر و روشنایی کار می کنند و هیچگونه اطلاعات و تخصصی در زمینه ی علم لامپ رشد گیاه دارا نمی باشند، فقط با گذاردن فیلتر رنگی روی یک ال ای دی معمولی آن را به اسم محصول گرولایت (لامپ مخصوص رشد گیاه) ارائه می دهند.