خرید لامپ رشد گیاه ارزان

آیا برای مراقبت از گل و گیاه آپارتمانی خود به دنبال خرید لامپ رشد گیاه ارزان هستید؟ به طور کلی لامپ رشد گیاه به دلیل بهره گرفتن از تکنولوژی ال ای دی، از نظر دوام و ماندگاری بسیار مقرون به صرفه است . برای خرید لامپ ال ای دی نسبت به خرید لامپ های قدیمی تر در ابتدا مبلغ بیشتر پرداخت می کنیم اما به دلیل اینکه لامپ رشد گیاه ال ای دی دوام بسیار بالایی دارد ، خرید آن بسیار مقرون به صرفه تر از لامپ های قدیمی است. بعلاوه لامپ رشد گیاه ا ای دی قابل تعمیربوده و گارانتی نیز دارد پس پیشنهاد ما خرید یک لامپ رشد گیاه ال ای دی با کیفیت از تولیدکننده ای است که محصولات خود را گارانتی میکند، این روش بسیار مقرون به صرفه تر از خرید لامپ رشد گیاه ارزان است. البته ناگفته نماند اگر هدف شما در هر صورت خرید لامپ رشد گیاه ارزان است در بین محصولات ال ای دی ما محصولاتی وجود دارند که به دلیل ابعاد کوچکتر ارزان و مقرون به صرفه هستند.

خرید لامپ پرورش گیاه

اگر پرورش گل و گیاهان آپارتمانی را دوست دارید پیشنهاد ما به شما این است که برای برآوردن کلیه نیازهای نوری گیاهان خود از لامپ پرورش گیاه کمک بگیرید. آفتاب در همه جای خانه و ساختمان ما به طور یکنواخت نمیتابد و همچنین در همه ی فصول سال آفتاب با شدت مورد نیاز گیاه ما نمی تابد پس اگر می خواهید گل و گیاهان آپارتمانی خود را همیشه شاداب و سرحال ببینید پیشنهاد ما به شما خرید لامپ پرورش گیاه است. این نوع لامپ ها با نوری که از خود ساطع می کنند نور خورشید را برای گیاهان شما شبیه سازی میکنند و باعث می شوند که گیاه شما همچون گیاهانی که در معرض مقدار مناسبی از  نور واقعی  خورشید هستند رشد کند و شاداب باشد.

خرید لامپ رشد گیاه خانگی

اگر به اندازه کافی در مورد لامپ رشد گیاه اطلاعات کسب نموده اید حالا زمان تصمیم گیری برای خرید لامپی است که قرار است طراوت و زیبایی و آرامش را مهمان همیشگی خانه شما کند. اگر پرورش گل و گیاهان را در محیط خانه انجام می دهید برای شاداب ماندن گیاهان آپارتمانی خود کافیست اقدام به خرید لامپ رشد گیاه خانگی نمایید.
گیاهان برای رشد علاوه بر خاک مناسب و آب کافی و کود و مواد معدنی مود نیازشان به نور مناسب احتیاج دارند. نور مواد اولیه لازم و ضروری برای انجام عمل فتوسنتز در گیاهان است . پس اگر در خانه گل و گیاهان آپارتمانی پرورش می دهید شک نکنید که برای سالم ماندن گیاهانتان یکی از بهنرین کارها، می تواند اقدام به خرید لامپ رشد گیاه خانگی باشد. با برخورداری از مشاوره تخصصی فعالین این حوزه میتوانید بهترین چراغ رشد گیاه خانگی را برای گیاهان خود انتخاب نمایید.

آیا شما هم به دنبال خرید لامپ رشد گیاه ارزان هستید؟ در مقالات پیشین به مهم ترین نکات برای خرید لامپ رشد گیاه پرداختیم. حال قصد داریم کمی به لامپ های رشد با کیفیت اما با قیمت پایین تر بپردازیم. چراکه مصرف کنندگان بتوانند بدون صرف هزینه های اضافی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. در ادامه با موضوعاتی همچون قیمت لامپ رشد گیاه-راهنمای خرید لامپ رشد گیاه-مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

قیمت لامپ رشد گیاه

قیمت لامپ رشد گیاه

همان طور که می دانید لامپ رشد گیاه که جهت رشد و فتوسنتز گیاه در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرد، اما یکی از معایب آن قیمت بالا و هزینه بسیار زیاد آن می باشد. البته قیمت لامپ رشد گیاه به توان آن و فاکتورهای بسیاری بستگی دارد اما  شرکت تولید لامپ رشد گیاه ایوان سبز نور اقدام به تولید نوعی از لامپ رشد گیاه ارزان برای صرفه جویی در هزینه های مصرف کنندگان کرده است. در ادامه به معرفی چند محصول به صرفه از جهت قیمت خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید لامپ رشد گیاه ارزان دارید حتما ادامه ی مطلب را مطالعه فرمایید.

هدف اصلی مجموعه ایوان در درجه اول حفظ کیفیت طول موج مورد نیاز گیاه در لامپ رشد گیاه بوده و در مرحله بعد کاهش قیمت و به صرفه بودن آن برای مصرف کنندگان نیز اولویت بسیار مهمی دارد.
این نوع از لامپ رشد گیاه در سایزهای مختلف از 3 وات تا 12 وات تولید می شود. ولتاژ برق ورودی این لامپ رشد گیاه بنا بر سفارش قابل تولید و عرضه می باشد.

تکنولوژی لامپ های LED راه های ایجاد روشنایی را به کلی تغییر داده است و راه حل ها و پتانسیل های قابل توجهی برای نور پردازی بهینه ترپیش روی مصرف کنندگان قرارداده است.

در کمال تعجب، این فناوری حتی به گل خانه های ما نیز راه خود را پیدا کرده است و با تولید لامپ فول اسپکتروم در زمینه رشد و توسعه پرورش گل ها و سبزیجات تحول عظیمی ایجاد کرده است.

راهنمای خرید لامپ رشد گیاه

حتما این را میدانید که جهت رشد هرچه بهتر گیاهان نور کافی و مناسب مهم ترین فاکتور می باشد. توجه به این نکته اهمیت استفاده از لامپ رشد گیاه را برای شما روشن می کند. حال خرید لامپ رشد گیاه ارزان، به طوری که مشتری مجبور نباشد، برای تامین نور مصنوعی هزینه های گزافی متحمل شود بهترین حالت ممکن است. اینگونه چراغ ها به راحتی در گلخانه ها و آپارتمان های ما مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید لامپ رشد گیاه مهم ترین نکاته که باید به آن توجه کنید این است که گیاه خود و نیازهای آن به خصوص مقداری که به نور احتیاج دارد را بشناسید. اگر گیاه شما به نور کمی برای رشد نیاز دارد، به دنبال خرید لامپ هایی با توان پایین تر مثل لامپ های 3 وات و 5 وات باشید. اما اگر گیاه شما به نور زیادی جهت رشد نیازمند است به دنبال لامپ هایی با توان بالاتر مثل لامپ های 36 وات به بالا باشید.

همچنین اگر قصد نور رسانی به سطح زیادی از گیاهان، به طور همزمان (مثل گلخانه ها) را دارید، پروژکتور ها و لوسترها بهترین گزینه برای خرید لامپ رشد گیاه شما هستد. از بهترین و به صرفه ترین این محصولات می توان به لوستر LED برساووش 72وات و لوستر برساووش 108 وات اشاره کرد.

جهت اطلاع از قیمت و سفارش این مجصولات وارد لینک های بالا شوید.

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران

اگر شما در حال حاضر باغچه ای دارید که نیاز به درخشش بیشتر دارد، یا می خواهید یک باغ جدید بخرید و یا حتی علاقه مند به نگهداری از انواع گیاهان در آپارتمان خود هستید و همچنین در استان تهران زندگی می کنید، یک مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران که می تواند پاسخ گوی نیازهای شما در زمینه انواع محصولات رشد گیاه باشد، شرکت ایران گرولایت است.

برای اطلاع از محصولات موجود، قیمت ها و شرایط خرید بر روی این لینک ایوان سبز نور کلیک کنید و از خدمات این مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران بهره ببرید .

منبع مطلب

Grow light basics